TromboVitaal

Klacht of suggestie


Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ondanks onze professionele manier van werken kan het natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij stellen het dan op prijs als u ons dit laat weten. Uw klacht of suggestie is voor ons een advies en wij luisteren graag naar u.

U kunt ons helpen onze dienstverlening te verbeteren. TromboVitaal is voortdurend in ontwikkeling en wil haar kwaliteit van zorg- en dienstverlening optimaliseren. Daarom zijn uw wensen en behoeften voor ons van groot belang!

Heeft u een opmerking of klacht? Meld deze via onderstaand klachtenformulier.
Wij streven ernaar binnen 4 weken uw klacht of suggestie af te handelen. Voor een correcte afhandeling van uw klacht of suggestie is het van belang dat wij u gegevens hebben. Anonieme klachten kunnen alléén geregistreerd worden.


Klacht- en suggestieformulier

Klacht
Suggestie
Overig
 Per e-mail
 Per telefoon
 

Privacy:

Als trombosedienst hebben wij te maken met vertrouwelijke patiëntgegevens. De bescherming van uw privacy is voor ons van essentieel belang. Trombovitaal staat in voor de veiligheid van u als patiënt.

Hier ziet u in het kort de wijze waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan: Privacykaart Trombovitaal.

Voor de uitgebreide beschrijving zie onze privacyverklaring.

Zorgkaart Nederland

Laat horen wat u van onze Trombosedienst TromboVitaal vindt. U leest het oordeel van patiënten over de kwaliteit van zorg op Zorgkaart Nederland.

Geef ook uw mening!

ZorgkaartNederland-Vierkant-Beeldmerk-Groot.jpg

Vind uw dichtstbijzijnde steunpunt

onjuiste postcode

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.